Правила проживання ⋆ База відпочинку Орбіта в Коблево

Правила проживання

Правила проживання база відпочинку Орбіта

ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ!

Послуги з 3-х разового харчування за системою "Шведський стіл" і безалкогольні та алкогольні напої українських виробників, а також навіси і тапчани на пляжі тимчасово не надаються, що враховано у вартості послуг.

Правила користування базою відпочинку "ОРБІТА"


1. Загальні положення

1.1. Ці Правила регламентують основні вимоги користування базою відпочинку "ОРБІТА" та регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, які проживають на базі відпочинку або мають намір скористатися її послугами) і виконавцем цих послуг.

1.2. У Правилах терміни вживаються в такому значенні:

  • База відпочинку - база відпочинку "ОРБІТА";
  • споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги бази відпочинку для власних потреб;
  • основні послуги - послуги бази відпочинку, які включаються до ціни номера (місця);
  • розрахункова година - 12-00, при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день виїзду, і після якої здійснюється заселення на Базу відпочинку; година заселення - 14-00.

1.3. Режим роботи бази відпочинку цілодобовий.

При заселенні на базу відпочинку, гість отримує браслет, який необхідно носити протягом усього періоду відпочинку, так як при наявності браслета здійснюється вхід/вихід на територію, на пляжі безкоштовно надаються тіньові навіси і шезлонги, а також вхід/вихід в аквапарк "Орбіта" При виїзді з бази відпочинку, клієнт зобов'язаний повернути браслет (для утилізації), в разі неповернення штраф - 200 грн. За втрату і відновлення браслета оплата - 200 грн.



КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО: ПРОЖИВАННЯ З Тваринами (див. п. 4.5) І КУРІННЯ В НОМЕРІ (п. 3.7)!

2. інформація про послуги

2.1. База відпочинку надає основні послуги, вартість яких оплачується при заїзді споживачем: проживання в номері; відвідування аквапарку "Орбіта" (аквапарк включено у вартість на весь період, окрім дня виїзду); 3-х разове харчування за системою "Шведський стіл" та безалкогольні й алкогольні напої українських виробників; прибирання номера та балкону; надання засобів особистої гігієни; фен; супутникове телебачення; холодильник; кондиціонер; навіси і тапчани на пляжі; цілодобова стоянка автомобіля.

2.1.1. При заселенні більше 10 діб надається знижка 10% (при оплаті відразу за вказаний період проживання). При заселенні більше 3х разів протягом сезону - знижка 10%.

2.1.2. У разі заселення від 0-00 год. до 05-00 год. оплачується 100% вартості проживання; у разі заселення від 05-00 год. до 10-00 год. оплачується 50% вартості проживання; за наявності вільних номерів і за узгодженням з адміністрацією Бази відпочинку можливе безкоштовне раннє заселення після 10-00 год.

2.1.3. Дітям до 4-х років у супроводі дорослих послуги проживання в номері надаються безкоштовно; Націнки уточнюйте в розділі Ціни

2.1.4. При звільненні номера після розрахункової години і до 20-00 год. оплачується 50% вартості проживання за добу; при звільненні номера після 20-00 год. оплачується 100% вартості проживання за добу.

2.2. База відпочинку без додаткової оплати надає такі послуги:

  • - триразове харчування за системою "Шведський стіл", напої безалкогольні та алкогольні українських виробників (з 7:30 до 22:00)
  • - користування шезлонгами і тіньовими навісами на пляжі;
  • - користування аквапарком (за винятком дня виїзду) і дитячим майданчиком;
  • - паркування особистого автотранспорту споживача на території бази відпочинку.
  • - поруч із рецепцією є приміщення, де можна скористатися чайником, мікрохвильовою піччю і самостійно попрасувати

2.3. База відпочинку за додаткову оплату надає послуги міні-бару в кожному номері; оплата за спожиті товари з міні-бару здійснюється споживачем щоденно (оплата здійснюється за одиницю товару, незалежно від частини спожитого); прання та прасування речей споживача.

2.4 За додаткову плату можливе харчування за ресторанним меню та алкогольні напої вітчизняного та імпортного виробництва не в години харчування за системою "Шведський стіл".

2.5. На базі відпочинку здійснюється пропускний режим. Під час заселення на базу відпочинку, гість отримує браслет, який необхідно носити протягом усього періоду відпочинку, бо за наявності браслета здійснюється вхід/вихід на територію, на пляжі безоплатно надаються тіньові навіси та шезлонги, а також вхід/вихід до аквапарку "Орбіта". За втрату і відновлення браслета оплата-200 грн. При виїзді з бази відпочинку, клієнт зобов'язаний повернути браслет (для утилізації), у разі неповернення - 200 грн.

2.6. Споживач має право завчасно забронювати номер на базі відпочинку, здійснивши попередню оплату за бронювання в розмірі 50% від вартості проживання в номері за кожну добу передбачуваного проживання. Зазначена оплата зараховується до вартості проживання. У разі невикористання заброньованого номера здійснена передоплата (броня) не повертається.

2.7 Забороняється виносити з номерів до аквапарку рушники, що належать готелю, штраф 500 грн за 1 рушник.

3. Порядок надання послуг

3.1 Номер (місце) надається споживачеві за умови пред'явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний або службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка проживає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця чи документ, що його замінює, а також віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження або посвідчення про право на проживання в Україні), свідоцтво про право на проживання в Україні, свідоцтво про народження

3.2. Заміна постільної білизни проводиться раз на 3 дні; рушників - щодня; мила, шампунів - у міру необхідності.

3.3. База відпочинку забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки приміщення для заселення.

3.4. База відпочинку несе відповідальність за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) тільки за умови, що вони були окремо передані споживачем адміністрації Бази відпочинку на зберігання.

3.5. У разі виявлення забутих речей База відпочинку зобов'язана негайно повідомити про це власника речей (за умови, що їх власник відомий). Забуті речі зберігаються на базі відпочинку протягом шести місяців, після чого передаються до відповідних державних органів для реалізації або знищуються, про що складається акт установленої форми.

3.6. Споживач зобов'язаний дотримуватися цих Правил, правил пожежної безпеки, не створювати перешкод у відпочинку іншим споживачам, дотримуватися правил добросусідства, не порушувати загальноприйнятих правил поведінки в суспільстві. Споживачеві забороняється проводити (проносити) на територію Бази відпочинку тварин (зокрема й домашніх); виносити з номера будь-які речі, що знаходяться в номері, та речі, що надаються Споживачеві для задоволення його гігієнічних потреб (рушники тощо), категорично забороняється палити в приміщенні. Споживачеві не дозволяється користуватися побутовими електроприладами та іншими приладами, що не входять до комплектації номера (мікрохвильовки, чайники, мультиварки тощо). У разі порушення споживачем цих та інших зазначених правил, що спричинило матеріальну шкоду, а також у разі створення незручностей для інших споживачів, База відпочинку має право відмовити такому споживачеві в поселенні або здійснити його виселення.

3.8. Споживачам категорично забороняється палити в номері. Паління допустиме на балконі, терасі та в інших призначених для цього місцях, за умови що це не завдає незручностей іншим гостям бази. У разі порушення цього правила, Адміністрація залишає за собою право на заходи від штрафу (див. п. 5.6) до відмови в подальшому проживанні.

3.8. Споживачеві не дозволяється приводити гостей у номер. У разі виявлення в номері споживача сторонніх осіб, споживач повинен здійснити додаткову плату за зазначених осіб згідно з чинними тарифами. Також, на розсуд адміністрації бази відпочинку, споживач може бути достроково виселений з номера.

3.9. Споживач повинен завчасно (за 2 години) повідомити адміністрацію про бажання повернути номер після проживання. У разі невиконання зазначеної вимоги передача номера здійснюється в порядку черги.

3.10. При оплаті споживачем вартості за проживання він також оплачує заставну вартість у розмірі вартості проживання за одну добу (далі - сума гарантії).

3.10.1. При виїзді споживача в розрахункову годину дня, за яку ним здійснено оплату за проживання, і без заподіяння споживачем шкоди майну Бази відпочинку сума гарантії повертається споживачеві.

3.10.2. У разі, якщо споживач не виїжджає в розрахункову годину дня, за яку ним здійснено оплату за проживання, або в разі заподіяння ним шкоди майну Бази відпочинку із суми гарантії утримуються кошти в рахунок оплати за проживання споживача понад оплачений час проживання або в рахунок відшкодування заподіяної шкоди.

4. Порядок бронювання та скасування броні

4.1. Бронь споживача, здійснена через цей сайт< або в телефонному режимі чи будь-яким іншим способом, вважається дійсною при внесенні передоплати в розмірі не менше ніж 50% загальної вартості проживання (у готівковій або безготівковій формі).

4.2. За необхідності для бронювання може надаватися рахунок, який підлягає оплаті протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту його виставлення. У разі неоплати рахунку в зазначений термін бронювання вважається недійсним, і адміністрація залишає за собою право забронювати обраний номер за іншим клієнтом.

Після здійснення оплати, повідомте нас електронним листом на адресу [email protected], вказавши в темі листа номер рахунку або прізвище, на яке здійснювалося бронювання, і прикріпивши документ (квитанцію/банківську виписку тощо), що підтверджує факт оплати.

4.3. Правила скасування здійсненого бронювання:

4.3.1. При скасуванні бронювання більше, ніж за 15 діб до дати запланованого заїзду передоплата повертається в повному розмірі.

4.3.2. У разі скасування бронювання в термін від 14 до 4 діб (за київським часом) до дати запланованого заїзду, передоплату повертають за вирахуванням штрафу в розмірі 25% від загальної вартості проживання (тобто за умови передоплати 50% повертають лише половину передоплати, за умови 100% передоплати повертають 75% і т. д.).

4.3.3. У разі скасування бронювання менш ніж за 3 доби (за київським часом) до дати заїзду повертають передоплату за вирахуванням 50% загальної вартості проживання ( тобто в разі передоплати в 50% її не повертають, у разі 100% передоплати повертають половину тощо).

Скасування бронювання та повернення сплачених коштів здійснюється на підставі письмового звернення споживача, яке дає змогу його ідентифікувати, та надання банківських реквізитів рахунку.

5. Відповідальність бази відпочинку та споживачів за невиконання зобов'язань при наданні (отриманні) послуг

5.1. Споживач при виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги заявленій якості має право вимагати безоплатного усунення недоліків протягом двох годин.

5.2. Відшкодування збитків, що були заподіяні споживачем у зв'язку із втратою або пошкодженням майна бази відпочинку (у т.ч. запахом тютюнового диму в номері, що з'явився внаслідок паління в номері та порушення п. 3.6), здійснюється ним відповідно до чинного законодавства України. База відпочинку має право відшкодувати заподіяні споживачем збитки за рахунок передплачених ним коштів.

5.3. У разі відмови споживача від проживання на Базі відпочинку "Орбіта" та виселення з номера до запланованої дати, База відпочинку не повертає споживачеві передоплату (оплату за проживання) за невикористане проживання.

5.4. У разі відмови споживача від оплати отриманих послуг з проживання або інших послуг База відпочинку має право звернутися до правоохоронних органів з відповідною заявою.

5.5 Забороняється проживання в номері разом із тваринами. У разі виявлення такого факту споживач підлягає виселенню з номера, а передплачені споживачем кошти зараховуються в рахунок сплати штрафу, що становить 1000 грн., а також робіт з відновлення належного санітарного стану номера.

5.6. У номері категорично забороняється куріння (цигарок, IQOS, GLO і т.п. систем, а також кальяну). У разі виявлення такого факту споживач підлягає виселенню з номера, а передоплачені споживачем кошти зараховуються в рахунок сплати штрафу, що становить 1000 грн. і буде спрямований на роботи з відновлення належного санітарного стану номера.

5.7. База відпочинку не несе відповідальності за незручності проживання споживача, пов'язані з відключенням електропостачання або інших інженерних комунікацій не з вини Бази відпочинку (ремонтні роботи Березанського РЕМу, наслідки стихійного лиха тощо) або спричинені погодними явищами (дощ, повінь, сильний вітер, низька температура повітря, низька температура морської води тощо).

5.8. Бронювання споживачем послуг або заселення споживача в номер бази відпочинку"Орбіта" є підтвердженням того, що споживач ознайомився з цими Правилами та згоден з ними в повному обсязі.